Eerste log, nieuwe logger

ShadyZoals jullie in de wandelgangen vast wel al hebben vernomen, is deze jongen per 2007 de nieuwe logger van deze fantastische weblog. Ik denk dat ik verder geen introductie nodig heb, de meesten zullen mij wel kennen, en anders moet je maar vragen stellen. Wie weet antwoord ik wel. Om meteen maar goed te beginnen begin ik met een filmpje.

Een voetbalfilmpje welteverstaan. Zoals de wijze Marshall Matters het eens in een tekst verwoorde; “you only get one shot, one opportunity”. Dat was precies wat mij overkwam tijdens de wedstrijd Evvc-Dvg. (Dit is inderdaad de wedstrijd waar Jorginho recentelijk het smakelijke wedstrijdverslag van gepost heeft.) Zo’n 1 minuut en 26 seconden voor tijd viel ik in, meer om tijd te rekken dan om nog iets te forceren maar dat doet er niet toe. De eerste de beste aanval krijg ik de kans van mijn leven, open doel en de bal komt voor mijn voeten. Helaas werd het geen moment om te juichen. Om de reacties wat af te zwakken was mijn enige verweer ‘zelfs betaalde profs missen zulke kansen’. Zo ook de grote Nwanko Kanu, (na ongeveer 1 minuut en 5 seconden)

Kijk en huiver

2 reacties op Eerste log, nieuwe logger

  1. Trois zegt:

    Welkom op dit fantastisch medium. Ik hoop dat je hier een hoop (on)zin gaat posten. Dat kom ik regelmatig nog ’s kijken.

    Blog-ze!

  2. Rwj. zegt:

    Spamm maar die blogs :D!

Geef een reactie

