Probleemwijken..

Ik schat zo’n 2 jaar geleden kwam probleemwijken op tv. Er onstond veel commotie rondom de buurtbewoners en de overheid. Mocht zoiets wel uitgezonden worden. Ook kwamen mensen erachter dat hun buurman een vieze pedo bleek te zijn.
Zo onstonden er in Den Bosch kleine rellen na de uitzendingen van SBS6.

Het is nog steeds te moeite waard om het eens te bekijken! Je lacht je eigen nog steeds krom op de grootste debielen cq. mafkezen van ons land..

Bij lees verder vind je o.a. de Graafsewijk, Duindorp en Oosterparkwijk..
update: Thanks to Toinen een filmpje over de Haagse Sjonnie!!

DUINDORP; DEN HAAG

 

WOENSEL

ASSEN

OOSTERPARK WIJK; GRONINGEN

 

GRAAFSEWIJK; DEN BOSCH

 

WIELENPOLLE; LEEUWARDEN

2 reacties op Probleemwijken..

  1. ijsblok zegt:

    schitterend die gast me zn fcdb-shirtje… ben ik nou zo dom??.. ik heb wel BLO gehad maar zo gek ben ik nie.. en ik ken het wetboek ook!!! hahaha

  2. Jorginho zegt:

    Ge sloegt er mar op loss wahahha

Geef een reactie

