Test: Direct PrisonBreak 16 Online kijken!

prison_break.jpgNa wat rondkijken op internet kwam ik terecht op een site waarop staat dat ze de nieuwste afleveringen van PrisonBreak uitzenden. Voor degene die echt nie kunnen wachten, is dit misschien een mogelijkheid die werkt. (durf het niet met zekerheid te zeggen).Lees: Helaas werkt het niet, voor degene die toch afleveringen willen bekijken via deze manier laat ik hem staan.

Wat te doen? Download het p2p programma PPstream! Vergeet niet tijdens de installatie English te kiezen, anders wordt het knap lastig!


De uitzending op Fox begint om 20.00uur dus zorg dat je het programma voor kwart voor 8 hebt opgestart ivm. schokkerig beeld. Als Je PPstream opgestart hebt, druk je op deze Link! Als het goed is zou PrisonBreak aflevering 16 te zien moeten zijn. Ik heb zonet wat uitgeprobeerd, en op deze zelfde site worden ook seizoen 1 + 2 op éénzelfde manier uitgezonden. Test het voor jezelf evt. ff uit: Seizoen 1 en Seizoen 2 Succes ermee!

UPDATE: De Links: Link!, Seizoen 1 en Seizoen 2 werken niet wanneer je erop drukt! Op 1 of andere manier veranderen ze automatisch in je browser. Nu staat er http://testtest.
Maak van die http://testtest, ppstream:// en dan wordt hij wel erkend en start het bufferen bij PPstream.
Het is ook mogelijk om hem in je windows media player af te laten spelen:

Druk met je rechtermuisknop op het scherm en neem degene met de: (D)

9 reacties op Test: Direct PrisonBreak 16 Online kijken!

  1. Rwj. zegt:

    Te moeilijk😛

    ik wacht wel ff ;)!

  2. Jorginho zegt:

    het werkte niet, das nog t ergste ok haha

  3. Rwj. zegt:

    hahaha.
    hoe gemeen😐.

    Anyway, vandaag zouden toch de eerste torrents moeten verschijnen?
    http://www.torrentz.com heeft er nog geen 1😦.

  4. Jorginho zegt:

    hahaha daar moet je ook niet kijken!
    Ik heb vanmorgen al de download aangezet via http://www.torrentspy.com ! die is veruit de beste. Staan ze van Prisonbreak dinsdag morgen altijd al op!

  5. Rwj. zegt:

    haha😛

    Een paar vrienden van school zeiden al dat ik verkeerd zocht
    (die waren eerder opgestaan om download aan te zetten…..)

    anyway.
    Thanks😉

  6. Jorginho zegt:

    Haha!! Je kunt ze nu ook vanaf rapidshare halen. Alleen zelf vind ik dat niet fijn.
    Als ik jou was zou ik voortaan maar op http://www.torrentspy.com kijken voor prisonbreak afleveringen. Staan ze dinsdagsmorgens altijd op!

  7. Rwj. zegt:

    Roger That!

    Rapid share vind ik ook kut!
    Ik ga nu aflvering 16 kijken😉.

  8. Aimee zegt:

    Wanneer kunnen we op deze site genieten van afl.16??
    Ik ben niet zo handig met dat downloaden enzo dus ik vond het zeer relax dat afl. 14 en 15 hier zo kon aanklikken en kijken!!
    Ik ben benieuwd!! Gr.Aimee

  9. Jorginho zegt:

    Zo snel ik ze aankan, zet ik hem op de site Aimee.. Ik verwacht voor het weekend. Wanneer je toch wilt downloaden moet je me maar even zeggen, leg ik het je wel uit

Geef een reactie

