Prison Break aflevering 16!

prison_break.jpgHet is weer zover! Prison Break gaat weer door!! Nu kun je vanaf onze site aflevering 16 downloaden. Spoedig zal het ook weer mogelijk zijn om het rechtstreeks via onze site te kijken! Maar voor degene die niet kunnen wachten:

UPDATE: Momenteel zijn er wat problemen met het kijken van Prison Break vanaf onze site. Deze zullen hopelijk zsm. verholpen worden!
Link aflevering 16 aangepast!



Download Prison Break aflevering 16
Ondertiteling aflevering 16

These could also work:

Possible 2

Veel Kijkplezier!

PREVIEW EPISODE 17

26 reacties op Prison Break aflevering 16!

  1. Jorginho zegt:

    Kijk zijn Website: Rndt is Internationaal!!!

  2. bart zegt:

    de aflevering 16 werkt helemaal niet !!

  3. Jorginho zegt:

    Heb je aflevering 16 al helemaal gedownload? Kun je hem dan niet openen? Of lukt het niet vanaf het moment dat je hem wilt gaan downloaden?

  4. Swinoli zegt:

    Prison Break 16 WERT NIET

  5. Nathalie zegt:

    Hi geweldige site is dit…maar ik heb een vraag. Wanneer worden meestal de nieuwe afleveringen op de site gezet? welke dag, en wanneer op de dag ongeveer? Dan weet ik wanneer ik kan gaan kijken.

    Thnx

  6. Jorginho zegt:

    meestal woensdag of donderdag

  7. Nathalie zegt:

    Ok thnx. Dan weet ik dat ook weer.

    Oh en is er trouwens iemand die weet of er torrent sites zijn waar je je niet hoeft aan te melden? Ik ben op zoek naar een torrent site die NIET met een ratio werkt…

  8. Jorginho zegt:

    Het gaat n weekje langer duren Nathalie, deze week is er geen aflevering van Prison Break op de amerikaanse zender geweest, vandaar.

    Ik kijk altijd op torrentspy.. volgens mij is daar geen registratie vereist!

    http://www.torrentspy.com

  9. Nathalie zegt:

    Hey I know ik baal als een stekker dat we moeten wachten haha tis nu zoooo spannend!

    En thnx ik ga gelijk even kijken!

  10. Nathalie zegt:

    Hey nee hier moet je je ook registreren en werk je dus ook weer met ratio’s. Baluh!

  11. Jorginho zegt:

    Met ratio’s? wat betekent dat? ik download altijd met torrentspy.com nooit geen problemen gehad ofzo..

    kunt deze ook even proberen: http://www.mininova.org/

  12. Nathalie zegt:

    Met ratio’s wordt bedoeld: dat je een bestand wat je download ook een bepaalde tijd moet laten staan zodat anderen het ook bij jou kunnen updaten (ratio is dan meestal 1:1) Het probleem is dat ik nu in belgië woon en onze internet provider SUCKS! We hebben gewoon een limit per maand om te downloaden (das ok, meer dan genoeg) maar wat mensen bij ons uploaden gaat ook van dat limit af! En da vind ik toch heel wat minder.

    Maar ik zal es ff gaan kijken.

    Thnx

  13. Herman zegt:

    Weet iemand het wachtwoord van aflevering 17?

  14. Nathalie zegt:

    Hey mensen ik heb even een vraagje:

    Is er iemand die voor misschien iets kan downloaden. Ik moet nu namelijk een paar dagen weg maar ik kijk elke dag All Saints ( dat is een australische serie op channel 7) Er zijn nu 2 spannende afleveringen die ik ga missen genaamd Down to earth en Consuming passions (allebei uit jaargang 5). Is er misschien iemand die deze kan downloaden voor mij en dan een zelfde link van maken als bij prison break (die dus gelijk laad in windows media player)? Ik weet dat je All Saints kunt downloaden op aussietorrent.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Alvast dank je wel.

  15. Jorginho zegt:

    kzal eens voor je kijken Nathalie

  16. abdullah zegt:

    waar kan ik afleverinh 17 kijken

  17. abdullah zegt:

    aflevering 17 & 18 kijken

  18. Jorginho zegt:

    bij de post PrisonBreak aflevering 17 vind je 17! goed he!

  19. Nathalie zegt:

    Hey Jorghino,

    Thnx dat je even wil kijken. Het was zo spannend blijkbaar. Wil het graag zien. Hoor wel of het gelukt is.

  20. Jorginho zegt:

    hey Nathalie, ik heb een request geplaatst op n forum, maar tot op heden nog niets gehoord. Je vertelde toch dat je ze van aussietorrents ofzo deed downloaden? staan ze daar dan niet meer op?

  21. Nathalie zegt:

    Hey, ik download ze zelf nie want da kan ik nie maar ik weet dat er een site is aussietorrent en dat all saints daar te downloaden is. Maar meer weet ik ook nie.

  22. Jorginho zegt:

    ik kan ze zelf helaas niet uploaden.. sorry

  23. Nathalie zegt:

    Ok geeft nie. Ik kijkwel of iemand anders het wel kan. Thnx anyway

Geef een reactie

