Band Of Brothers

Deze week in de rubriek Moviess kies ik niet voor een echte film, maar voor één vd mooiste series die ooit op tv vertoond is. Band Of Brothers! Het verhaal speelt zich af in de 2e wereldoorlog. De Amerikanen moeten in oa. Nederland en Frankrijk de Duitsers verdrijven, om zo hun opmars richting het territorium van Hitler te maken. Het zijn grote bestanden, maar zeker de moeite waard om te bekijken! Hier kun je de trailer bekijken. Deze serie kreeg op imdb.com een waardering van een 9.6! Bij lees verder vind je de delen die per 2delen te downloaden zijn! Veel kijkplezier!

Aflevering 1 en 2
Aflevering 3 en 4

Aflevering 5 en 6
Aflevering 7 en 8
Aflevering 9 en 10

Bestanden zijn ongeveer 1.5 GB per download!
Om ze af te spelen op je pc is al ondertiteling bijgevoegd, Voor degene die hem op dvd willen zetten vraag ik ze om een reactie achter te laten zodat ik het hen kan uitleggen

6 reacties op Band Of Brothers

  1. Iwan zegt:

    moet ik me registeren om band of brothers te downloaden

  2. nico zegt:

    hallo,
    als ik op de link klik komt er “access restricted” en hij zegt dat je alleen kan uitgenodigd worden.
    Heeft er iemand mss een inivite code, en anders rapidshare of megaupload links?
    ik kan er nergens anders vinden…
    bedankt!

  3. nico zegt:

    zou iemand mij die code willen mailen zodat ik me kan registreren

    mvg Nico

  4. Mark zegt:

    Heb ook die code nodig, doet het niet zonder.

    Mvg Mark

  5. Jorginho zegt:

    sorry het is niet meer mogelijk om deze te downloaden

  6. Peter zegt:

    Wat moet ik precies doen om deel 7 en 8 van Band of brothers te kunnen downloaden

Geef een reactie

