Mededeling Prison Break

prison_break.jpgNormaliter zou vanmorgen vroeg Prison Break aflevering 17 online moeten staan. Via de site torrentspy zou ik hem dan met Utorrent kunnen downloaden. Nu zag ik vanmorgen dat hij nog steeds niet op deze site stond. Toen ben ik gaan rondneuzen op internet en kwam ik op dit forum terecht! Nu blijkt dat er in Amerika een pauze is van een week (zullen vast een week eerder carnaval hebben). We zullen dus nog een week geduld moeten hebben. Maar als je ff op het forum leest zie je ook dat er wordt gezegd dat er volgende week maandag 2 afleveringen komen!! Momenteel niet echt leuk, maar volgende week 2x40min spanning!!

Hier vind je de preview van aflevering 17!

Een reactie op Mededeling Prison Break

  1. Rwj. zegt:

    Ahh Thanks🙂
    Ik ben zo blij met deze blog.
    Ben heledag al aan het zoeken :p!
    Vanaf nu check ik CVRNDT elk uur (A). ( bijna dan ;)).

    Trouwens, Zoeken jullie toevallig iemand met een redesign van deze blog ;)?
    Ik kan wel een beeeeetje photoshoppen ;)!

    En btw. nu ik toch ooftopic ga.
    die post van Fable, ze hebben er een wachtwoord op gezet.
    ik weet niet of het jullie al was opgevallen😛.

    maar ze hebben een heel leuk plaatje met : KILL YOURSELF!
    of is dit omdat ik ze allemaal heb gedownload ofso?
    dat valt niet te controleren toch :p?

Geef een reactie

