Magic

Hans en co.Iedereen kent Hans Kazan nog wel, die bejaarde man met trucs uit de oude doos die zelfs een oude doos niet leuk meer vind. Op de een of andere manier heeft deze man zich weten voort te planten met als gevolg 2 zonen. Zij noemen zich Magic Unlimited, en hun shows zijn nog dramatischer dan die van Hans zelf! Gelukkig zijn er meer mensen die het met mij eens zijn want Hans Kazan is bijna failliet. Dit omdat hij zijn eigen theater ergens in Spanje heeft gebouwd, dit kostte hem alleen (heel) veel geld.

Back to business ik heb de goochelaar van de toekomst op het oog, of eigenlijk goochelares want het is een vrouw.

Geniaal zoals zij het publiek op haar hand weet te krijgen.

Klik en geniet van een daverende show!

Volgens mij heeft Schurk deze ooit rond gemaild maar hij is zo mooi dat ik ‘m er nog maar eens op zet!!

2 reacties op Magic

  1. Schurk zegt:

    Ja volges mij heb ik die eens op de vorige site gezet:P

  2. Jorginho zegt:

    haha ik ken m ook al.. staat ook ergens in mijn mail..

Geef een reactie

