Prison Break Aflevering 18!

prison_break.jpgOok deze keer heeft Cv. Rndt de primeur. Jullie kunnen wederom simpel vanaf onze site Prison Break aflevering 18 downloaden! Zo snel er ondertitels van zijn, zullen deze gepost worden! Ik zal verder niet veel vertellen want het kijken is toch veel belangrijker!! Heb je problemen met het afspelen lees dan even verder!
Update: Rapidshare links toegevoegd, wees er snel bij, want ik verwacht dat ze niet al te lang beschikbaar zullen zijn!!

Ondertiteling: Download NL subs!

via Fileho: Download Prison Break season2 episode18

Andere mogelijkheid / other possibility:

via megashare: Download prison break season2 episode18

Het kan zijn dat de film alleen beeld of alleen geluid afspeelt. Dat betekent dat de juiste codecs niet op je pc zijn geinstalleerd. Door even dit te downloaden wordt dat probleem verholpen en kun je hem gewoon bekijken!

Rapidshare link 1
Rapidshare link 2
Rapidshare link 3
Rapidshare link 4

14 reacties op Prison Break Aflevering 18!

  1. Rwj. zegt:

    link naar de torrent?!

  2. Rutger zegt:

    hej echt super wat je doet!
    Vorige week heb ik afl. 17 ook gedownload helemaal goed! Echter afl. 17kon ik direct opslaan, nu bij afl 18 (via deze link) kom ik bij filefron en als ik daar op ”download now ”klink, word ik doorgestuurt naar een andere pagina op hun site (hij download dus niet).. Ligt dit aan mij en/ of kan er een directe link net als bij afl. 17 op de site gezet worden?

    Thanks anyway!!

  3. Cisse zegt:

    Ik kamp met hetzelfde probleem…

  4. Rutger zegt:

    Super nu ik heb em! bedankt!

  5. Dimi zegt:

    bij mij lukt het niet :s

    zou het mogelijk zijn om een link zoals bij afl. 17 te plaatsen? of zoals bij andere afleveringen de links van rapidshare door te geven?

  6. Jorginho zegt:

    kzal je vanmiddag de links van rapidshare geven Dimi!

  7. Dimi zegt:

    bedankt🙂

  8. razor zegt:

    zijn er al subs voor aflevering 18?????

  9. Jorginho zegt:

    Nope staan nog niet online, degene die dat normaal doet blijkt ziek te zijn. Even geduld nog!

  10. razor zegt:

    ok geen probleem

Geef een reactie

