Muziekclip

Tenacious DIn navolging van de wekelijkse rubrieken van Jorginho ben ik ook op een ideetje gekomen. Ik ga wekelijks een muziekclip plaatsen op deze site. Niet zomaar een duffe clip natuurlijk maar een leuke, geile, of een met een mooi liedje.

Deze eerste week begin ik met Tenacious D – Tribute; de band van Jack Black, de multifunctionele artiest met diverse films op zijn contro zoals Nacho Libre, High Fidelity en School of Rock!

ps tips voor clips zijn natuurlijk altijd welkom!

3 reacties op Muziekclip

  1. Jorginho zegt:

    Lul man, je plaatje werkt niet🙂

  2. Shady zegt:

    Oke aangepast.. the greatest and best song in the world ?!?!

  3. Rwj. zegt:

    dit liedj vond ik grappig toen ik 13 jaar was.?

    nu niet meer, maar dat betekend niet dt ik hem vergeten bn

Geef een reactie

