Guess who’s back

Slap!Oke, ik ben een tijdje afwezig geweest. Je weet wel hoe het komt, je drinkt een grote hoeveelheid bier en ineens sta je verdwaald in Noord te kijken. Maakt niet uit ik ben weer boven water en hoe! Heb op mijn vaste supplier (geef mijn bron natuurlijk niet vrij) weer wat prachtig materiaal gevonden wat ik wel met jullie wil delen. Twee filmpjes, namelijk een broer en zus en een paar duitsers.

Allereerst het broer en zus filmpje. Stel je verveeld je en je ziet je zus achter de computer zitten. Dan kun je altijd nog dit gaan doen. Sja, als je enigs kind bent kan dat niet natuurlijk.

 Het tweede filmpje is van een stel hele stoere Duitsers. Je zult maar na het avondeten rustig een blokje om aan het wandelen zijn en je komt deze groep tegen. Dat valt dan toch rauw op je dak! Werkelijk nul komma nul talent is hier aanwezig!

Een reactie op Guess who’s back

  1. adult dating chat

    Guess who’s back « CV. RNDT

Geef een reactie

