Prison Break aflevering 22!!

prison_break.jpgHet einde van Prison break in het seizoen 2 nadert!! Wat zal er met Michael en Linc gebeuren?? Lees snel verder om te downloaden! Klik next to download Prison Break episode 22 season 2! Snel volgt de ondertiteling! Er komen nog meerdere links, dus blijf op de hoogte! Nederlandse Ondertiteling is gepost!!

Prisonbreak Seizoen 2 Ondertiteling!

http://rapidshare.com/files/24176601/PB222.part1.rar
http://rapidshare.com/files/24176729/PB222.part2.rar
http://rapidshare.com/files/24176716/PB222.part3.rar
http://rapidshare.com/files/24173818/PB222.part4.rar

29 reacties op Prison Break aflevering 22!!

  1. xanny zegt:

    link 2 en link 4 zijn het zelfde!

  2. Jorginho zegt:

    is aangepast! Ik heb er nu een nog snellere directe link bij geplaatst zodat het downloaden heel simpel is!

  3. wes zegt:

    die 2 links voor direct te downloaden werken niet bij mij er komt op dat deze site niet bestaat ??? help aub !!! groetjes

  4. Jorginho zegt:

    Ik zie het. Het probleem is dat deze links vaak maar even online staan, en wanneer ze dan hun bandbreedte behalen gaat ie offline. Maar ik heb nu een nieuwe directe link via FileHo toegevoegd!

  5. sophis zegt:

    whaaaa wat erg heb SO2-22 binnen… kan nie wachten op de ondertiteling man!!! ppfff zou morgen denk ik wel op internet staan ofniet?..X

  6. shuttle zegt:

    wanneer komt seizoen 3 en kan het dat aflevering 22 heel stom eindigd?

  7. Jorginho zegt:

    @ Sophis:
    Ik verwacht idd morgen avond de ondertiteling!

    @ Shuttle:
    seizoen 3 wordt weer uitgezonden op 29 Augustus 2007. Aflevering 22 eindigd heel raar. Snel downloaden dus, en bekijken!

  8. tommie zegt:

    Ik moet een code opgeven om uit te pakken. Iemand een idee?

  9. Jorginho zegt:

    bij welk bestand dan? bij misterupload? daar heb ik een code van bijgevoerd..

  10. tommie zegt:

    sorry, blind geweest…

  11. Rwj. zegt:

    Aflevering 2.22 eindigd idd raar.
    Ik denk dat ik in de tussentijd maar is alle afleveringen weer ga bekijken!

  12. Meint zegt:

    Hoi,

    IK heb nu alle onderdelen via Store and Serve gedownload en met HJsplit samengevoegd maar krijg een vaag kladblok/PL bestand waar mijn computer op vastloopt als ik hem open. Wat doe ik fout?

    Groet, Meint

  13. Meint zegt:

    Hoi nog een keer,

    Ik heb nu de files van misterupload gedownload. Die heb ik kunnen oipenen. Helaas lopen beeld en geluid niet synchroon maar zit er een vertraging van, ik schat, vijf seconden tussen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik ga nu de P2P downloaden al gaat dat wel een tijdje duren. Laat hem vannacht aan staan.

    Groet, Meint

  14. Jorginho zegt:

    Hallo, Ga je hem nu dus met torrents downloaden! Mijn voorkeur gaat daar wel naar uit. Hij haalt makkelijk de 200KB/S. kijk daarvoor op http://www.utorrent.com en vraag evt hier om uitleg. Over je eerste post durf ik niets te zeggen. Misschien dat er meerdere mensen deze foutmelding gehad hebben, en die hier misschien op reageren! Succes ermee!!

  15. Meint zegt:

    Hoi Jorginho,

    Ik bedoel eigenlijk die eerste link waar je hem rechtstreeks kunt downloaden. Van Bittorent heb ik inderdaad nog geen verstand. Kon ook zo geen link vinden die ik via bittorent kan ophalen want via die tweede link kom ik bij een andere aanbieder uit van Bittorent software.

    Overigens lukt het me nu ook niet meer om hem via die eerst directe link (direct link by Filho) te downloaden. Bestand staat binnen no time op mijn computer maar geeft bij openen een foutmelding.

    Komt er ook nog een Rapidshare.com link?🙂

    Groet, Meint

  16. Jorginho zegt:

    zoals gevraagd Meint.. je RS links!!

  17. Meint zegt:

    Hoi Jorginho! Bedankt!

    Groet, Meint

  18. Jantje zegt:

    Ik kan pb vanaf swoopshare wel downloaden,,, maar het is een soort van voorstukje,, van maar 1 minuut.. Wat doe ik fout ?

  19. Rick zegt:

    Ik heb alleen geluid..ligt dit aan mij?

  20. Jorginho zegt:

    even deze codecs; http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm
    downloaden en je zult geluid én beeld hebben!

  21. Rwj. zegt:

    De belangerijkst Codecs zijn : AC3 Filter (geluid dus) EN DivX( beeld)

  22. Jorginho zegt:

    Het beste is gewoon het gehele K-lite codec pack te installeren, omdat het zo je pc up-to-date houdt. Let wel even op als je installeert, dat je niet windows media player aanvinkt. Dit is nl. een oude versie. Mocht het toch per ongeluk fout gaan, download hier dan de nieuwste versie: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/AllDownloads.aspx?displang=en&qstechnology=

  23. Rick zegt:

    Ik ga et proberen;)

  24. Rick zegt:

    En dan heb k nog een vraagje…Op http://www.torrentspy.nl hè..daar doe jij ook torrents op, maar welke zijn van jou?

  25. Jorginho zegt:

    Hoezo Rick, als je zoekt naar een film oid, dan kies je gewoon voor de bovenste, even snel lezen bij reacties of er iets staat van dat het goede/slechte kwaliteit is, en downloaden

  26. Rick zegt:

    oke;) maar nu probleempje! Als k een aflevering download en laat uitpakken met WinRar..dan stopt ie op een gegeven moment en staat er: Volgende volume is nodig om door te gaan met uitpakken: C:\Documents and Settings\Rick\Tijdelijke Internet-bestanden\Content.IE5\SLQBCXA7\prison.break.216.hdtv.xvid-notv.part2[1].rar , Plaats de schijf met dit volume en druk op “OK” om het opnieuw te proberen of druk op “Annuleren” om het uitpakken af te breken.

    Ik kan overigens op Bladeren drukken bij C:\Doc….blabla

    Wat moet k doen?
    Alvast bedankt!

  27. Rick zegt:

    laat maar Jorginho.. K doe et via torrentspy..gaat wat makkelijker denk, Bedankt in ieder geval voor je antwoorden!

  28. Jorginho zegt:

    je hebt vast alleen deel 1 gedownload, als je deel 2 enz hebt gedownload, dan vraagt hij dit niet, mits je ze in dezelfde map zet. Winrar maakt van het filmbestand 1 geheel, en daardoor krijg jij die melding. Ik raad dan ook aan om eerst alle .rar bestanden te downloaden, voordat je het opent met winrar.

    Het is idd makkelijker met torrentspy, en nog een stuk sneller ook! succes

Geef een reactie

