Red Hot Chili Peppers live bekijken..

Onze aller Yup gaat naar n concert van the Red Hot Chili Peppers in t goffertpark te Nijmegen. Ik ga daar geen kaartje voor kopen, ik kijk het gewoon via mijn pc. Wil jij het ook zien??? Lees dan snel verder!

Live Red Hot Chili Peppers! 

2 reacties op Red Hot Chili Peppers live bekijken..

  1. Roy P zegt:

    brand maar even voor me jorg wel de echte dvd alle nummers apart aan kan zetten enz…enz…op zon klein schermpje is ook niets die mannen zijn zo knap en nu kan ik ze niet eens goed zien!!

  2. Jorginho zegt:

    jaahh ploeg als je op da embleem van google drukt en dan op, go to google dan krijg je n groter scherm:)

Geef een reactie

