Lampje = landverrader!

Gister speelde Jong Oranje tegen de leeftijdgenoten van Marokko ter voorbereiding van het EK dat komende zomer in Nederland gehouden zal worden. De wedstrijd werd overschaduwt met mensen op het veld. Naar wat zoek werk kwam ik een foto tegen van een pisvee supporter op het veld! En dan roepen dat Ajax supporters zich niet kunnen gedragen. Kennelijk die van Pisvee ook niet!

Dit is dan weer wel leuk, die keeper in vreugde omdat die bal via de lat, de goal niet ingaat. Haha blijkt die bal recht omhoog te gaan en alsnog over de doellijn te gaan! GOED KIJKEN!

2 reacties op Lampje = landverrader!

  1. Shady zegt:

    redelijk matig inderdaad! ik kwam gister van m’n werk af om half 11 en dan kom je dus langs het willemII stadion. Al die marokkanen schreeuwen en dingen gooien, dus wij snel doorfietsen. Vandaag moest ik weer werken, hoorde ik dat twee collega’s afgeslagen waren die 2 minuten na mij daarlangs kwamen :s

    KUTmarokkanen dat is wat we zeiden!!

  2. Roy P zegt:

    idd shady!!! en nu zie je het dat die kut pisvee’ altijd ligt te ouwehoeren!!

Geef een reactie

