Watch online free movies / music!

Eindelijk iets waar we mee door kunnen. Een site die online gratis films afspeelt. Laat ik meteen zeggen dat kwaliteit daar buiten staat, maar how gives a fuck?! Bij verder, heb ik spiderman 3 geplaatst!

Klik hier om naar de site te gaan Kijk rechts naar de genres! Veel kijk plezier! Of kijk hier als je films in bioscoop kwaliteit wilt bekijken!

Hier de film Spiderman 3

Voor de voetbal fanaten

Hier de film Goal!

8 reacties op Watch online free movies / music!

  1. nathalie zegt:

    Hey ik zit met een probleem:

    Ik vertrek 25 september voor een jaar naar Australië. maar het grote probleem is, in belgie krijg je op vitaya elke werkdag rond 19.50 uur All Saints. Deze heeft nu voorlopig een korte stop, maar ik oktober gaan ze weer verder. Maar dan ben ik dus al ff weg. All Saints is een Australische serie, alleen het probleem is dat seizoen 10 daar nu afgelopen is, en ik heb 9 en 10 nog niet gezien. Ik ben bij deze site bekend, want ik kwam (en komt straks weer) elke week hier naartoe om Prison Break te kijken. Nu is mijn vraag: kan iemand voor op deze manier ook alle afleveringen van All Saints seizoen 9 en 10 erop zetten? Ik zou je zooooo eeuwig dankbaar zijn!!! Laat me even iets weten op il.silenzio.morira@gmail.com

    Alvast bedankt!

    Groetjes Nathalie

  2. Stephen zegt:

    Kan iemand AUB misschien Timboektoe er op zetten ?

    Alvast bedankt !!!❤

  3. Tamara zegt:

    Hallo allemaal
    ik ben hier voor het eerst ..
    ik ben erg lang op zoek geweest naar de film copying beethoven .. ik kan hem nergends vinden zou iemand die hier AUB willen opzetten ..
    alvast bedankt , Vriendelijke groet Tamara Kerkhof

  4. FilmFreak zegt:

    Heeej ik ben hier net pas voor het eerst en ben op vakantie in Dubai nu. Dus alle vertrouwde films sites die ik bezocht, had ik opgeslagen in favouriete, maar ken ik niet uit mijn hoofd. ik kwam deze site dus op google tegen maar heb geen idee hoe die werkt,, kan iemand vertellen of hier de film Hancock of Wanted op staat?

    Heeeel veel kussiesss,, Film freakjee

  5. kelly zegt:

    kan iemand mij helpen? Ik heb een paar keer geprobeerd om bij joox film te bekijken maar lukt steeds niet krijg steeds een melding dat ik divix moet installen en dat ik ActiveX moet installeren. Heb er dus opgeklikt en het lukt nog steeds niet. Weet iemand hoe dat moet.

    Groet,

    Halima

Geef een reactie

