Pinkpop 2007

Pinkpop 2007Helaas is Pinkpop 2007 al afgelopen.. Ook dit jaar waren er weer geniale artiesten aanwezig en zelfs enkele vinkelse mafkezen. Klik om verder te gaan om wat filmpjes te zien van sterren die aanwezig waren!!

Muse – Feeling Good

Korn – Somebody Someone

Razorlight – America

Magic Numbers – met meerdere nummer

Fratellis – Chelsea Dagger

Omdat ze zo goed zijn nog een keer Muse – Starlight

Snow Patrol – chasing cars! Een kippenvel moment opzich!

6 reacties op Pinkpop 2007

  1. Shady zegt:

    Fratellis doen het helaas niet.. moet je 2 keer op klikken dan ga je naar de site van youtube en dan kun je ‘m daar zien!

  2. Jorginho zegt:

    Volgend jaar heel RNDT naar Pinkpop

  3. Roy P zegt:

    egt te gek!!!!krijg er weer kippenvel van!!kga volgend jaar ZEKER een heel weekend!!!!!!!weet ik shady zag ik al maar heb ze al live gezien:P kwam net met 6 bier voor cappes en mij van de bar af gelopen toen dit begon ik weet het nog goed:D:DTE GEK!!!

  4. Jorginho zegt:

    Plo, gebruik eens punten of komma’s, dan hoef ik je tekst niet 3x te lezen

  5. Marcel zegt:

    Mooie fragmentjes, maar deze hoor er ook nog tussen denk ik zo…
    Snow Patrol – Chasing Cars
    http://www.bootsman.org/pivot/entry.php?id=624

  6. Nord zegt:

    ik vind het jammer dat je geen filmpje van ” 30 seconds to mars ” hebt want die waren sirieus geniaal.

Geef een reactie

