TankwagenTJE

Ik reed van de week op de autoweg en gelukkig had mn bijrijdster haar mobiele telefoon bij de hand. Plotsklap kwam er een Shell tankwagen langs gereden

5 reacties op TankwagenTJE

  1. Shady zegt:

    ik wist niet dat jou stuur aan de rechterkant zat ?!

  2. Jorginho zegt:

    ik moest ff wat zaakjes afhandelen in Engeland zodoende ik daar die wagen gehuurd heb!

  3. Roy P zegt:

    in engeland mag je niet me zon groote combinatie rijden:p alleen in de woestijn enz…

  4. Jorginho zegt:

    Dat is de dag van vandaag! Mensen doen veel dingen die de wet verbieden!
    laatst sprak ik een jongen, die had een fiets gejat. Volgens het neerlands recht is hij nu houder van de fiets. Na 3 jaar is het eigendom van de echte eigenaar verjaart en mag deze jongen de fiets pas als zijn eigendom ervaren!

  5. Sees zegt:

    Ik neem aan dat dit filmpje in Australië is gemaakt, daar rijden ze links en er rijden daar veel van dit soort combinaties.

Geef een reactie

