Wie is deze voetballer?

Vandaag weer raad-de-plaat! Toinen staat nog steeds op eenzame hoogte. Hij heeft zich inmiddels toch echt wel ontpopt tot voetbal kenner van RNDT. Maar er zijn vast ook mensen die het eerder als Toinen kunnen cq moeten weten.. Good luckk..

3 reacties op Wie is deze voetballer?

  1. Roy P zegt:

    ik wil het best zeggen…maar ik vind dat ik mijn traditie hoog moet houden..en eerst twan moet laten raden!!!:D

  2. ijsblok zegt:

    http://www.igorkorneev.com Roy P zeg het de volgende keer maar gewoon maar waarschijnlijk liet jouw geheugen je weer in de steek😉

  3. Jorginho zegt:

    Nog ff en ik moet hem daak ook n lintje gaan geven..

Geef een reactie

