Snipperhittt 4

Vandaag snipperhittt nr. 4. Ik heb getracht een moeilijkere plaat te zoeken. Hopelijk zal het nu niet zo eenvoudig gaan! Succes ermee!!

Hint: Het nummer werd uitgebracht in 1983.

7 reacties op Snipperhittt 4

  1. babos zegt:

    Teringaap! Je hebt gewoon een album bij jullie pap en mam uit de kast getrokken en afgestoft en gewoon maar blind een nummer aangewezen.

    Als ik de artiest raad is dat dan een 1/2 punt waard?

  2. Jorginho zegt:

    Haha voor een half punt mag je net onder de tafel..

  3. Babos zegt:

    Ik geef ’t op Jorginho. Volgens mij is het Duran Duran maar het nummer is mij onbekend.Ik heb gvd alle lyrics nagelopen op internet maar nix wat er op lijkt.Iemand anders nog een suggestie, want die rukker heeft er zomaar wat opgekeild om er 9 maanden nix meer op te hoeven zetten.

  4. Jorginho zegt:

    FOUT, FOUT, FOUT!! Wankers, zie het maar op te lossen

  5. Doc. zegt:

    Uniun of the Snake – Duran Duran..

  6. Jorginho zegt:

    Netjes Doc. Weer een puntje voor uwes!!

Geef een reactie

