Prison Break Season three!

prison_break.jpgBeste PrisonBreak kijkers, over iets meer dan een uur zal op de Amerikaanse zender FOX het derde deel van Prisonbreak uit gezonden worden. Ik zal mijn best doen om morgen tegen de middag of ’s avonds links neer te zetten die je de mogelijkheid geven om de eerste episode te downloaden! Nog even geduld! For english click further! DOWNLOAD HERE: CLICK!

It’s almost ready. We have waited months for season three of PrisonBreak. In less then a hour it will start at Fox. I hope that I’ll have some download links for you tomorrow at 8.00pm. Just have some patients!

10 reacties op Prison Break Season three!

  1. nathalie zegt:

    Nou kom maar op….ik zit al met smart te wachten😀. En hoewel ik over een week naar Oz vertrek, gaat de site mee😀 ik kom hier trouw elke week PB kijken.

    Ga je er ook Heroes seizoen 2 steeds bij zetten? Hoop het wel😉

  2. ijsblok zegt:

    en LOST mag er ook wel op.. Nog VEEL vetter als Prison Break!

  3. nathalie zegt:

    JEEJ!!! Ben al gelijk aan het binnenhalen!! GODZIJDANK HEBBEN WE WEER PRISON BREAK!!! WHOEHOE

    EEUWIG DANKBAAR!

  4. jlajo zegt:

    dat is hier interessant🙂

  5. Doc. zegt:

    Jaa ijsblok..LOST is ook zwaar vet

  6. gerda zegt:

    Wie kijkt er nu graag in stukjes naar een TV-serie??

  7. Jorginho zegt:

    Hoezo in stukjes? Het is gewoon simpel met winrar in elkaar te zetten wat een hele aflevering geeft!

  8. gerda zegt:

    Ah! Helaas daar ken ik niks van, thx anyway… Voorlopig zal ik het maar houden bij de aankoop van de DVD’s…

  9. sisi zegt:

    kan iemand mij misschien helpen met aflevering 1 van seizoen 3. Ik klik erop maar het lukt niet.

Geef een reactie

