Download Prison break Season 3 ep 3

prison_break.jpgDownload wederom Prison Break op Cv. RNDT. Vandaag kun je aflevering 3 van het 3e seizoen downloaden! Veel Kijk plezier! Download again Prison Break at Cv. RNDT!
Note: Nederlandse ondertiteling toegevoegd!

Download here episode 4

Get here Prison Break Online!


http://www.looler.com/file/6515/Prison-Break-S03E03-HDTV-XViD-Caph-part3-rar.html
http://www.looler.com/file/6514/Prison-Break-S03E03-HDTV-XViD-Caph-part2-rar.html
http://www.looler.com/file/6513/Prison-Break-S03E03-HDTV-XViD-Caph-part1-rar.html
http://www.looler.com/file/6516/Prison-Break-S03E03-HDTV-XViD-Caph-part4-rar.html

http://rapidshare.com/files/59824587/Prison_Break_-__s03e03_-_Call_Waiting.part1.rar
http://rapidshare.com/files/59832725/Prison_Break_-__s03e03_-_Call_Waiting.part2.rar
http://rapidshare.com/files/59976263/Prison_Break_-__s03e03_-_Call_Waiting.part3.rar
http://rapidshare.com/files/59978071/Prison_Break_-__s03e03_-_Call_Waiting.part4.rar

Nederlandse ondertiteling!!!

47 reacties op Download Prison break Season 3 ep 3

  1. […] Download here episode 2 Download here episode 3 […]

  2. ray zegt:

    die 4 bestanden van de site looler.com, Moet je die op een bepaalde manier openen. ik heb ze allemaal gedownload. en als ik ze wil openen, dan krijg ik fourmeldingen.

  3. Hurm zegt:

    Hier net zo…. krijg ook foutmeldingen… Iemand een oplossing?

  4. Arjen zegt:

    ik download em via mininova werkt perfect alleen nog geen sub’s te krijgen jammer genoef

  5. shahab zegt:

    ja heb dat fout ook Jorginho kan je helpen ?

  6. shahab zegt:

    nee jo ik wil met NL subs

  7. shahab zegt:

    yow arjen met wat moet die die TORRENT openen ?

  8. Jorginho zegt:

    Je moet die gene die je via looler gedownload hebt openen met winrar. Mij is het wel gelukt en het werkt perfect!

  9. peter zegt:

    is er deze aflevering met nederlandse ondertiteling?

  10. Jorginho zegt:

    nederlandse ondertiteling volgt snel!

  11. Hmm zegt:

    Of als je Mac os X gebruikt die links van looler openen met UnrarX.app

  12. Leo zegt:

    Weet iemand waar ik alle afleveringen van serie 2 kan downloaden?
    Ik heb ze allemaal al van serie 1. alle afleveringen van serie 3 komt ook goed door deze top site, maar de afleveringen van serie 2 wil ook graag hebben.
    Weet iemand een link??
    of heeft iemand een idee??

  13. robinho91 zegt:

    cucirca.com

  14. shahab zegt:

    da lukt mij maar nie ze

  15. shahab zegt:

    ma bij die looler moet ge ook 1 uur wachten om weer de downlaoden

  16. shahab zegt:

    eidenljk ze hebben RAPIDSHARE links gezet hier kan ik ebter mee werken:)

  17. shahab zegt:

    NL SUBS toegeVOEGd olé

    is deze site Legaal of Iligaal ?

  18. mc-hammer zegt:

    deze site is de beste!!!!!

    bedankt voor alles!!

    grtz doe zo voort 😉

  19. shahab zegt:

    yep dees is de Best maar als ze ilegaal is gaat ze nie lang meerl even😦

  20. Hmm zegt:

    thx voor de links van de sub. de Real.proper.hdtv versie is de enigste niet-HR die correct is qua speech-lipsync. moest iemand nog rondzoeken.

  21. wesley zegt:

    ik heb afleveringen en heb nl subtittle nu zou ik willen weten hoe je deze 2 samen voegt…. ik geraak er maar niet onder uit

  22. Jorginho zegt:

    Je zorgt dat beide bestanden in dezelfde map staan. Maak desnoods een aparte map aan. Je zorgt dat beide namen hetzelfde zijn, dus:

    Prisonbreakseason3episode3.avi
    Prisonbreakseason3episode3.srt

    Je selecteert beide bestanden, drukt dan met de rechtermuisknop op het Prisonbreakseason3episode3.avi bestand en dan op afspelen. Nu zal de ondertiteling werken!

  23. shahab zegt:

    Download VLC MEdia Player als je deze gedownlaod hebt doe op Bestand en dan Open Bestand dan zie je daar Ondertiteling opties je klikt da vakje aan en dan doe je op Instellingen dan neem je de ondertiteling bestand en dan doe je op OK. Dan zie je daar een zin staan Bouw een MRL …. dan neem je daar je video.. Et voila

  24. shahab zegt:

    zo kan het ook maar van jorginho vind ik wat raar want bij mij werkt het nie maar ik heb mijn eigen stijl

  25. Jorginho zegt:

    kan aan je codecs liggen. Download is directvobsub en probeer het eens op mijn manier. Dan werkt het ook perfect

  26. shahab zegt:

    beeldschrem is niet zo perfect van rapidshare

  27. wesley zegt:

    ik heb dat geprobeerd jorghino maar lukt niet ik kan het wel afspelen maar heb geen ondertitteling … iemand misschien een ander idee hoe het gaat? zou het leuk vinne als ik dit zou kunne zien met ondertitteling …

    groetjes wesley

  28. Stein zegt:

    Wesley, download de AVI Movie Player.

    Daarmee kan je de video en de ondertitel apart laden en dan tegelijk afspelen, heeft voor mij bij alle Prison Break’s perfect gewerkt😉

    Succes

  29. shahab zegt:

    WESLEY KIJK NAAR MIJN IDEE IS SUPER GOED
    Download VLC MEdia Player als je deze gedownlaod hebt doe op Bestand en dan Open Bestand dan zie je daar Ondertiteling opties je klikt da vakje aan en dan doe je op Instellingen dan neem je de ondertiteling bestand en dan doe je op OK. Dan zie je daar een zin staan Bouw een MRL …. dan neem je daar je video.. Et voila

    ik zei het ook al een paar reactie ervoor!!! of doe dat van AVI movie player die is ook geod😉

  30. Rogier zegt:

    wat zit er in die doos!!!!!

  31. shahab zegt:

    ow ja die van prison break DAT WIL ik ook weten !! we zullen nog even moeten wachte😉

  32. wesley dh zegt:

    ik heb de 3de aflevering afhaalt maar als wil kijken zegt hem altijd error hoe komt dat

  33. vdw zegt:

    # shahab Says:
    oktober 3rd, 2007 at 1:29 pm

    ma bij die looler moet ge ook 1 uur wachten om weer de downlaoden”

    nee je kunt onbeperkt downloaden

  34. vdw zegt:

    Owja en als je op de link: “Nederlandse Ondertiteling” klikt werkt ie niet

  35. Jorginho zegt:

    die werkt nu weer wel..

  36. alex zegt:

    wie heeft de juiste download voor me van prison break season 3 episode 6 help me daar mee .

  37. Chastity zegt:

    Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed
    in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

  38. cheek zegt:

    z dostrzegł uwielbienie. Oto skoczna cheek uchwała. – Wiecie, panie –
    Arnold wypatrywał na wysoko ukontentowanego.
    – Byczy się poziomie, jak straszydło bezcześcić to lokalizację
    przestanie. Darzony szacunkiem owe twierdza, polubiłem go,

  39. You could certainly see your enthusiasm in the article you
    write. The sector hopes for more passionate
    writers such as you who aren’t afraid to mention how they believe. All the time go after your heart.

  40. Fine way of explaining, and pleasant piece of writing to get facts on the
    topic of my presentation subject matter, which i am going to deliver in university.

  41. Fantastic blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?

    I’m planning to start my own blog soon but I’m a little lost on everything.
    Would you suggest starting with a free platform like WordPress or
    go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally confused .. Any recommendations? Appreciate it!

  42. Why viewers still use to read news papers when in
    this technological world the whole thing is existing on net?

  43. zpagat. Spieltag – hindg.blogspot.com – W łozach
    stało niewygodnie, zaczynały szczypać komary.
    Z trudem powstrzymywał się, aby nie zarzynać ich spośród zdumiewającymi klapnięciami.

    Straże po raz drugi się ożywiły, 1 ze zbrojnych.

  44. You ought to take part in a contest for one of the best blogs
    on the web. I will highly recommend this web site!

Geef een reactie

