Prison Break episode 4 season 3 FREE Download

prison_break.jpgHet is weer dinsdag. Tijd om een nieuwe aflevering van Prison Break te downloaden! Klik verder om aflevering 4 van seizoen 3 gratis te downloaden! Click further to download free Prison break episode 4 of season 3!
Note: Ondertiteling is toegevoegd!

Download here episode 5

http://www.megaupload.com/?d=1JF7GXO0

—————————————————————
http://www.filefactory.com/file/575611/
http://www.filefactory.com/file/452a60/
http://www.filefactory.com/file/5788c0/
http://www.filefactory.com/file/d73ea9/

Password: EddiE.of.unique.crew.uploaders
—————————————————————
Prison_Break_-__s03e04_-_Good_Fences.part1.rar
Prison_Break_-__s03e04_-_Good_Fences.part2.rar
Prison_Break_-__s03e04_-_Good_Fences.part3.rar

—————————————————————

Nederlandse ondertiteling!

56 reacties op Prison Break episode 4 season 3 FREE Download

  1. Goestin zegt:

    Wanneer komt de ondertitelingg??

  2. edilson zegt:

    heb van filefactory gedownload, en ik heb een passwoord nodig
    welk is dat

  3. Jorginho zegt:

    De ondertitels zullen denk ik morgen rond de middag online staan. Het password bij de file factory files is: EddiE.of.unique.crew.uploaders

  4. MS-tK zegt:

    Ik krijg een error bij het uitpakken van de files :-S

  5. edilson zegt:

    merci, voor het password

  6. MS-tK zegt:

    niemand problemen met het uitpakken? password werkt, maar krijg vervolgens een error

  7. tedje zegt:

    jaa ik heb dat probleem ook

  8. shahab zegt:

    kunnen julie nu niets haha ik download vie rapidshare veel beter en gemakelijker

  9. Jorginho zegt:

    wat voor error krijg je dan?

  10. […] Download here episode 2 Download here episode 3 Download here episode 4  […]

  11. shahab zegt:

    jorginho heb jjij het al gedownload ? en van waar

  12. wesley zegt:

    jorginho… heb altijd al van hier gedownload en dat lukt nog steeds hier voor bedankt … maar ik kan er maar niet aan uit hoe je de ondertitteling van een aflevering bij een avi bestand kan zetten zodat ik beter en aangenamer kan kijken …. kan je soms me de weg leiden voor dit te bekomen want het lukt nog altijd niet …

    groetjes wesley r.

  13. shahab zegt:

    wesley lukt het niet op mijn manier ? laat iets weten

  14. Jorginho zegt:

    Wesley, download eerst dit en installeer het: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm Kies deze versie:

    Download [ K-Lite Codec Pack 3.4.5 FULL ]

    !!Let wel op!! bij de setup, je het vinkje weg klikt bij windowsmediaplayer classic.
    Als je het geïnstalleerd hebt probeer het dan nogmaals als volgt:

    Prisonbreak.avi
    Prisonbreak.srt

    Klik eerst het avi file aan, dan het srt bestand, druk met de rechtermuisknop weer op het avi file en klik op afspelen. Nu moet de ondertiteling het doen! Succes

  15. Blaa zegt:

    Kijk gewoon zonder ondertitels. Engels is een makkelijke taal =)

  16. wesley zegt:

    ik heb het geinstalleerd en wat nu ? ik probeer het avi file te openen maar deondertitteling komt er niet bij😦 pfff …

  17. Jorginho zegt:

    jaahh heb je beide bestanden dan wel geselecteerd en dezelfde naam gegeven?

  18. wesley zegt:

    ja een prisonbreak.avi en andere prisonbreak.srt en dan eerst op avi klikke dan op srt klikke en dan avi openen en er komt het avi bestand zonder de ondertitels …

  19. Jorginho zegt:

    Installeer ffdshow: http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm en probeer het opnieuw! weer dezelfde uitvoering. Dan moet het zeker lukken. Laat even weten!

  20. Hmm zegt:

    thx voor de link jorg.

  21. Hmm zegt:

    Wesley, Download VLC Player.
    http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

    Zet je .avi file en je .srt file in 1zelfde map.
    Bv bij mij is dit:

    – Mapnaam: Prison.Break.S03xE04.HDTV.XviD-Caph.(Good Fences)
    – Inhoud:
    * Prison.Break.S03xE04.HDTV.XviD-Caph.(Good Fences).avi
    * Prison.Break.S03xE04.HDTV.XviD-Caph.(Good Fences).srt

    Open de .avi file met VLC Player. Ondertiteling komt automatisch.

    (Komt dit niet? Ga dan in het menu: Video – Ondertiteling Track, Spoor 1 aanvinken.)

    Klaar.

  22. shahab zegt:

    ja wesley doe dit ik zei het jouw ook nog maar je luisterde nie😥 ik doe did al lang het werkt echt PERFECT klopt he hmm ? haha

  23. shahab zegt:

    thx jorginho youre the best! zeg is deze site van jou alleen ?

  24. shahab zegt:

    met 2e ? dus die van rapidshare ah k ik ook maar is dees site van jou alleen ?

  25. Danny zegt:

    tiens, waar zijn die links van rapid share naartoe?
    Heb ik er 3 zijn ze plots weg en kan ik 4 vergeten.
    Gewoon opnieuw beginnen via file factory of uploaders?

  26. Jorginho zegt:

    je zult helaas opnieuw moeten beginnen

  27. Danny zegt:

    tja, da krijg je ervan als je niet snel genoeg bent🙂

  28. Rolf zegt:

    Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in Heroes, kwam ik deze site tegen: http://tv-hitseries.blogspot.com/

    Hier zijn de eerste 3 afleveringen met Nederlandse ondertiteling online gezet!

  29. Rolf zegt:

    @ Danny: via de Link checker van rapidshare (http://rapidshare.com/en/checkfiles.html) krijg ik nog steeds de melding dat ze er wel op staan…

  30. Danny zegt:

    @ Rolf: thx maar ik heb de volledige episode reeds via file factory nu. In ieder geval iets goed om te onthouden voor eventueel de volgende keer.
    Bedankt.

  31. Jorginho zegt:

    Is het nog gelukt Wesley?

  32. Arjen zegt:

    eej jorginho wil ff zeggen je hebt een top site er van gemaakt man (samen met je maat)😉 greetz arjen

  33. wesley zegt:

    yes tis gelukt =d=d=d merci shabah en jorginho groetjes wesley

  34. Jorginho zegt:

    wat heb je nu precies gedaan dan?

  35. wesley zegt:

    die VLC media player gedownload en dan dat openen en datn bestand, bestand toeveoegen, neem je je aflevering en daar onderstaat ondertitteling bijvoegen en dan neem je dat srt bestand en dan oke en dan speelt het af met ondertitteling eindelijk nu kan ik deftig kijke :d merci x

  36. wesley zegt:

    ik had nog een vraagje, nu kan ik het zien met ondertitteling … maar ik zou graag de ondertitteling op dat avi bestand branden zodat ik het op een cd kan zetten en op tv kan zien weet iemand hoe dat kan <?? xx

  37. Rolf zegt:

    @wesley: of een oude omgebouwde xbox op de kop tikken. Xbox Media Center er op gooien en kijken maar (vanaf DVD (cd leest ie niet) of van je HD in je PC). Maar dat is misschien een beetje te omslachtig. Al hoewel dat gemier met het inbranden van je subs ook niet het meest simpele is (en tijd kost).
    Voor Engelse info kan ik je deze uitgebreide site aanraden: http://www.videohelp.com/

  38. FiL@p zegt:

    ey;heeft er iemand het passwoord voor deze download te openen Prison.Break.S03E01.HDTV.XviD-XOR.avi *

  39. Jorginho zegt:

    vanwaar heb je hem gedownload dan?

  40. wesley zegt:

    als ondertitteling niet gelijk met audio komt hoe kan je dit gelij kzetten ? groetjes wesleyt

  41. wesley zegt:

    is opgelost nu :d …. grtz weske

  42. FiL@p zegt:

    Jorginho: vanwaar heb je hem gedownload dan?

    isohunt.com

  43. wesley dh zegt:

    da passwoord luk gvd nie bij mij heb zeker al 10x geprobeerd

  44. FiL@p zegt:

    heeft er iemand het passwoord voor deze download te openen Prison.Break.S03E01.HDTV.XviD-XOR.avi *

  45. Jorginho zegt:

    kun je het niet vinden op die site van isohunt.com
    Want het password kan vanalles zijn.. Probeer daar ff te zoeken

  46. FiL@p zegt:

    nee vind het echt niet!! HELP!!!

  47. Adje zegt:

    Heeej,,, hoe moet ik nou precies alles downloaden?
    Ik heb het begin gemist, er zijn geen herhalingen en ik baal ontzettend!
    Dus zou iemand mij stap voor stap willen uitleggen hoe ik de afleveringen
    met ondertiteling kan downloaden?
    Alvast bedankt

  48. Jorginho zegt:

    wil je dus vanaf seizoen 1 gaan downloaden?

  49. Sermed zegt:

    Wanneer komt Aflevering 6? komt er dan meteen Ondertiteling bij?

    Thnx.

  50. Jorginho zegt:

    Dinsdag middag, ondertiteling dinsdag avond

  51. Adje zegt:

    Ik heb seizoen 1 en 2 al:) DUs alleen seizeon 3:D
    Maar hoe moet ik dat doen precies?

Geef een reactie

