Ajax begint raceteam..

Nadat andere clubs al eerder een race team begonnen is nu ook ajax een race team gestart. Klik verder voor de foto’s!

Bron en foto’s: ajaxf-side.nl

4 reacties op Ajax begint raceteam..

  1. johandemeijer zegt:

    En nu hard op de arena inrijden..

  2. Roy P zegt:

    Best webmaster,

    Bij deze is mijn vraag hoelang het nog duurt voor deze site weer wat nieuws brengt??
    (onder nieuws versta ik eigenlijk gewoon de snipperhit,raad de voetballer enz…)
    ik hoop dat u ondanks de drukke tijd van tentamens en andere bijzonder concentratievergende zaken tog nog tijd heeft hier weer wat op te KWAKKEN!!

    M.v.g R Ploegmakers

  3. Jorginho zegt:

    Beste heer Ploegmakers,

    Vanaf heden (lees: NU) heb ik 5 dagen vakantie. Deze zal ik in alle rust gaan besteden aan oa. de site. Ik ben nog steeds zoekende naar een juiste toepassing om ‘snipperhit’ weer op planet RNDT te krijgen doch denk ik een juiste manier gevonden te hebben. Wordt vervolgd. Ik wens u een fijn weekend toe!

    Voor vragen, opmerkingen of reclamering kunt u terecht op mijn bekend e-mail adres.

    Met vriendelijke groet,

    Jorg van Lokven
    Webmaster

Geef een reactie

