Prison break episode 6 season 3 Preview

prison_break.jpgMomenteel is aflevering 6 nog niet te downloaden. Ik heb wel de preview van deze aflevering gevonden. Bekijk hier de preview van aflevering 6 en 7!

Preview aflevering 6

Preview aflevering 7

15 reacties op Prison break episode 6 season 3 Preview

  1. larsjuhh zegt:

    Geplaatst op: 21-10-2007 19:12
    Forum reacties

    Vandaag zal Prison Break in Amerika gewoon uitgezonden worden, volgende week is er echter weer een pauze van 1 aflevering.

    Om dit goed te maken zal fox 5 november een dubbele aflevering van Prison Break uitzenden, aflevering 6 en aflevering 7.

  2. larsjuhh zegt:

    dus volgende week pas nieuwe afleveringen

  3. elke zegt:

    lol episode 4 season 6
    ’t gaat snel opeens🙂
    episode 6 season 3 klinkt beter

  4. Goestin zegt:

    Wanneer is aflevering 6 dan wel te downloaden ??

  5. Nino zegt:

    deze week alweer geen prison break? :S verdomme..
    Mag hopen voor FOX dat ze volgende week 2 afleveringen doen en die week daar op ook etc etc etc.. dit duurt echt te lang😦

    waar is die preview trouwens? kan ik nergens zien!!😉

  6. larsjuhh zegt:

    volgende week 2 afleveringen,

  7. shahab zegt:

    jorginho ik heb winrar nu gebruikt en de 40 dagen gratis proefversie zijn gedaan wat moet ik nu doen ?

  8. Jorginho zegt:

    gewoon blijven gebruiken.. Als je het opent krijg je telkens zo’n melding maar je kunt winrar gewoon blijven gebruiken!

  9. shahab zegt:

    oke nu is het al de 41 ste dag ik gebruik winrar bijna elke dag dus je hebt waarschijnlijk gelijk🙂 een beetje gelijk winzip

  10. Jorginho zegt:

    jaah nu blijf je gewoon die melding houden. Maar is wel een makkelijk programma!

  11. larsjuhh zegt:

    morgen aflevering 6 en 7!!! kan niet wachten

  12. shahab zegt:

    nee ik ook niet lol maar soms zet joringho het maandag al online om te downloaden

  13. Vinjo zegt:

    Wanneer komt aflevering zes hier online dan??? Anders ga ik namemlijk me studentenweb even afspeuren en kijken of ik em daar kan vinde…..
    Graag reactie…..

  14. Vinjo zegt:

    sorry ik heb em al. Voor de echte hardcorefans check:
    http://www.4uonly.biz

    Moet je wel al een account hebben maar so be it…..

Geef een reactie

