Snipperhittt 18

foto2.jpgVandaag weer een nieuwe snipperhit. Ik schat hem wat lastiger in dan die plaat van die 2 duitsers en 2 amerikanen of hoe dat ook zit! Succes..

Hij is geraden door Marcel! Kijk verder welk nummer het was!

Dit nummer werd als soundtrack gebruikt in een bepaalde film! Het ging om de film Roadtrip..

De clip van het nummer, begint na 1,25 pas met zingen

Hier wordt het nummer in de fim gezongen:

 

7 reacties op Snipperhittt 18

  1. Marcel zegt:

    Twisted Sister – I wanna rock

  2. Jorginho zegt:

    Hele goeie marcel! Punt voor jou!

  3. babosje zegt:

    Ohhhhh????? So da’s knap. Kheb ut nummer egt nog never gehoord. Niet mijn genre ,zeg mar.Maar we hebbe weer een popkenner d’r bij, denk ik zo.

  4. Marcel zegt:

    En wat kan ik met die punten, heb ik er al genoeg voor een koffiezetapparaat?😉

  5. Doc. zegt:

    Jaa..ik moest passe.. nooit vn gehoord..
    Maar..bij 3000 punte krijg je een leuke cd-bon ofzo toch..

  6. Jorginho zegt:

    een Eetbon ter beschikking gesteld door Danny’s Eetplezier ter waarde van € 25,-

  7. Roy P zegt:

    netjes!!dacht er ook nooit van gehoord te hebben maar heb pas de film gezien maar aan dat liedje niet veel waarde gehecht denk ik!haha

Geef een reactie

