Snipperhittt 20!!

foto1.jpgSnipperhitt nummer 20 maakt vandaag zijn entree. Ik heb deze keer gekozen voor een nederlandstalig nummer! Succes..

11 reacties op Snipperhittt 20!!

  1. Marcel zegt:

    Maarten van Rozendaal van de NUON reclame! zal wel “water” heten dan🙂

  2. Doc. zegt:

    Maarten van Rozendaal – Hij vecht, maar hij mag nooit meer winnen..volgens Ster.nl

  3. Jorginho zegt:

    Ik zal 2 punten toekennen aan Doc. Hij heeft immers artiest én titel goed geraden.
    Omdat zonder Marcel, Mark waarschijnlijk niet tot deze plaat zou zijn gekomen ken ik 1 punt toe aan Marcel. In het vervolg zal ik alleen punten toekennen wanneer zowel artiest ALS titel gegeven worden..

    Was gesproken!

  4. Roy zegt:

    netjes hoor!!jorg je weet ook van gekheid niet meer wat je moet verzinnen ofwel??:p

  5. Doc. zegt:

    Hahha pure klasse noem ík t..

  6. Roy zegt:

    pure klasse ik ben er nog niet over uit meneer doc:P nuon noemt het liedje water dus die versie is er net zo goed als de ander maar marcel luistert nooit het popduel daar moet je ook nooit roepen als je het antwoord maar half weet!!tog doc??tog een mooie inkopper:D
    en ik vind dat de snipperhit wel wat vaker mag verschijnen de laatste keer was kerstavond!en naar mijn mening is die kerstvakantie al weer heeeeeeeeeeeeeelll lang gelden:S nou wat een hoop geklaag maar heb geleerd van mijn psychiator dat ik alles wat me dwars zit op moet schrijven(of typen)

    Lttr,

  7. Jorginho zegt:

    Dient u zich nu aan als diegene die de snipperhit vanaf heden op de site zal zetten? Door drukte op school, chicks en werk komt het er niet van. Laat jij nou alleen last van de laatste hebben. Hetgeen jou meer tijd geeft om de snipperhit te plaatsen.
    Ik hoor graag van u!

  8. babos zegt:

    Respect Roy, agressie MOET JE NOOIT OPKROPPEN!!!!! Ik snap het best, het zit je steeds niet mee en dan komt die pino ook nog met reclame tunes , nog effe en dan moeten we de achtergrond muziek van de HEMA gaan raden. Oh ja 1-het is diegene ipv diegenen en 2- je hebt al 2 weken niet gewerkt (nou ja je was fisiek aanwezig) Dus Jorgientje , gewoon plaatsen die snipperhit anders heb ik over 3 jaar de 50 puntengrens niet bereikt. Lik maar aan m’n lolly.

  9. Jorginho zegt:

    Sukkel, kakkerlak of kut 010’er, op grond van welk Nederlands talig lesinstituut durft u fisiek met i (!!!) te spellen. In de Staat der Nederlandse Van Dale is het fysiek. Juist, met Y. Daarnaast acht ik de sterkte van uw bril niet afdoende. Er staat immers wel degelijk diegene, in plaats van het in uw optiek geschreven diegenen. Mocht u verder nog enig commentaar hebben, vraag ik u vriendelijk, doch dringend zelf maar in de keuken te gaan staan op zondag om samen met Milau de gerechten tot een goed einde te brengen! Al is mijn twijfel groot of u daartoe in staat bent. Daarnaast heeft uw vrouw nog een rekening openstaan. Zij weet, evenals u dat weet, er nog flink gepijpt moet worden. Of moet ik in uw wetenswaardigheid gepijpD zeggen?

  10. babos zegt:

    mooi gesproken! Ik zech al nooid opkroppe die woede! Oh ja en de sterkte is – 6.75 probeer jij daar maar eens doorheen te kijken met jouw lui oog! En mijn ega houdt overigens niet van vislucht dus moet je hem effe in biotex laten weken.

Geef een reactie

