Snipperhittt 21!!

foto.jpgNadat Babos eenzaam aan kop bleek te blijven gaan begint nu Doc. zich nadrukkelijk als titelkandidaat te mengen in de strijd van wie de man van raad de plaat is! Daarnaast hebben zij een nieuwe concurrent gevonden in Marcel..
Succes met nummer 21!

Hier de plaat:

8 reacties op Snipperhittt 21!!

  1. haps zegt:

    Elvis presley – Zaterdag

  2. Roy zegt:

    the killers-smokers outside the hospital doors!

  3. Roy zegt:

    sorry editors-smokers outside the hospital doors

  4. Roy zegt:

    editors-racing rats trouwens!!sorry voor deze heftige situatie maar twijfelde zoals je ziet!!

  5. Jorginho zegt:

    Hele goeie Ploeg! Alle lofuitingen zijn ditmaal voor jou!!

  6. babos zegt:

    ?????? Is het egt waar dat Roy de punten pakt!? Dat moet lekker voelen Ploeg! Ondanks de twijfel. Chapeau!

  7. Doc. zegt:

    Gefeliciflapstaart..

    3fm he.. hét genre van de Ploegbaas..

    Maar..aankomende anderhalve week zal ik me afzijdig houden wegen werkvakantie..

    Succes manne enzo

  8. babos zegt:

    Is goed ,Doc! Wegens fair play zal ik mijn zoon (2 jr oud) laten raden ipv mij. Kijken of hij het ook in zich heeft. ’t zal wel denk ik.

Geef een reactie

