Snipperhittt 25!!

foto.jpgJaajaa.. een jubileum voor de Snipperhittt. De 25ste keer dat er een plaat geraden moet worden. Deze keer zijn er 3 punten te winnen.. Natuurlijk weer veel succes!!

Deze jubileum plaat is geraden door Keizah Babaos.. 3punten voor jou, (krijg ik nu dan die opslag)! zie verder voor de clip!!

11 reacties op Snipperhittt 25!!

  1. babosje zegt:

    ?????? Karma Police- Radiohead ??????

  2. Jorginho zegt:

    FOUT FOUT EN NOG EENS FOUT!

  3. Shady zegt:

    k’s choice – not an addict

  4. schurk zegt:

    janis joplin – me and bobby mcgee???

  5. Babos zegt:

    crowded house – don’t dream it’s over , misschien dan?

  6. Babos zegt:

    ik probeer het nog 1 keer , kutjanus. Nicole wordt helemaal gek van mij! Ik zeg dat het toch radiohead is maar nu met paranoid android

  7. Jorginho zegt:

    kut Babos.. you’re fucking right! 3 punten voor jou!

  8. Babos zegt:

    joepie…. en opslag. Je vergeet steeds € 100,- op het nachtkastje van Nicole te leggen als je weer hebt liggen te blaffen met but.

  9. Jorginho zegt:

    Ohhhh is ze goedkoper geworden?!?!

Geef een reactie

