Nulandse sporen niet!

Ik zeg het al jaren. Helaas kon ik dit nooit hardmaken. Maar onze sukkeltjes van aan de andere kant van de snelweg, lees Nuland, zijn dus echt gek! Jaa heel gek. Deze gast, zal geen naam noemen, heeft dit gedaan voor zijn meid.  35.000 mensen bekeken hem al. Nulands bekendste persoon dus! Auditie voor mongool zoekt vrouw!!

10 reacties op Nulandse sporen niet!

  1. ijsblok zegt:

    vooroordelen bevestigd!

  2. j. zegt:

    toch appart dat jij het dan toch in Nuland gaat zoeken he jorg;)

  3. Jorginho zegt:

    Ach ik wil toch graag bij jou in de buurt blijven!

  4. Doc. zegt:

    Wat ’n romanticus..

    Maar.. hij zal t wel van zijn broertjes geleerd hebbe..:

  5. Shady zegt:

    gadver doc. deze is voor zover mogelijk nóg ranziger..

  6. Babos zegt:

    Hey jorginho, ik heb gehoord van insiders dat het hier betreft om manipulatie! Het schijnt nl. zo te zijn dat JIJ het zelf bent met een verdomd goed masker. En idd jouw BLINDE Date komt toch ook uit Nouland? Beetje slechte timing! Had jij trouwens niet een picknick georganiseerd op je slaapkamer met zandkoekjes in de vorm van hartjes. Neem een voorbeeld aan mij. Ik heb tenminste een serenade gebracht aan Nicole onder een balkon.De pest is alleen dat we geen balkon hebben. Maar ja , het gaat om het gebaar. U zijt gegroet, Danny alias Amor God der Liefde.

  7. Jorginho zegt:

    Beste kutbaas,

    Dit is absurd! ik eis een rectificatie.
    Ten eerste: het is geen masker, het is namelijk met de pc bewerkt.
    Ten tweede: Ze komt inderdaad uit Nuland, maar is niet blind. Ze zit slechts in de overgang.
    Ten derde: Ik ben hier de baas, de timing maak ik zelf wel uit.
    Ten vierde: Die picknick betreft Nicole. Neen, niet uwe Juliet, maar de hofdame die wekelijks uw kringspier in conditie houdt.
    Ten vijfde: De eerste die een voorbeeld aan jou zal nemen moet nog geboren worden.
    Ten zesde: Aldus mijn bronnen, een kapster uit Berlicum, ben jij niet die romanticus die jij ogenschijnlijk probeert te zijn.
    Ten zevende: Dat jij jezelf de bijnaam ‘Amor God der liefde’ geeft, getuigt eveneens van onkunde! Je bent het niet én je zult het nooit worden.

    Vergeet je rectificatie niet.

    Hoogachtend,

    Jorginho!

  8. Jorginho zegt:

    Damn Doc., op wat voor filmpjes ben jij uit zeg?

  9. Roy zegt:

    Hahaha wat een noob!!

  10. Babos zegt:

    ERECTIFICATIE . Bij deze wil ik alles wat ik heb gezegd jegens Drs. Ir. JorgANUS “Doggystyle ” Van Likven terugnemen. Ontkenning is de weg van de minste weerstand.

Geef een reactie

