Wie is deze voetballer? nr. 43

nopicgif.jpgZo dit is mijn eerste Get The Picture. Omdat Jorginho het druk met school en chicks heeft neem ik deze categorie over van hem. Hopelijk komen er nog vele! En ik begin iig met geen gemakkelijke!

voetballer 43

3 reacties op Wie is deze voetballer? nr. 43

  1. Jorginho zegt:

    Goed bezig neefje.. Kan ik voortaan mijn voetbalkennis vertonen!

  2. tijger zegt:

    martin taylor “de zaag”

  3. mikelokven zegt:

    dat is goed geantwoord puntje erbij!

Geef een reactie

