Wie is deze voetballer? nr. 45

nopicgif.jpgachjaah nadat de vorige 2 snel zijn geraden is vandaag alweer nummer 45 , een lastige in mijn ogen die ik dan ook niet geraden zie worden. Jorg het valt me vies tegen dat je ze allebei niet wist ik wens je nu dus wel succes!

voetballer 45

 

4 reacties op Wie is deze voetballer? nr. 45

  1. Niels zegt:

    David Luiz van Benfica

  2. Mike Lokven zegt:

    hmmm…. ik moet mn eigen niveau dus maar gaan brengen want het word nu wel te makkelijk voor sommige . goed geantwoord niels

  3. Jorginho zegt:

    Ik zie dat het om een ander niels gaat als die al punten gesprokkeld heeft. De Niels die deze voetballer geraden heeft zal als Niels L worden aangemerkt bij de tussenstanden!

  4. niels zegt:

    achjah sportief moet je blijve he;)

Geef een reactie

