Kiepert

Zoals bij menigeen bekent is ontbeerd het de prachtige club evvc aan doortastende, harde en vooral goede kieperts. Wellicht dat ze naar volgend filmpje kunnen kijken en hieruit hun lering kunnen trekken.

5 reacties op Kiepert

  1. Babos zegt:

    Geachte Heer Shady ,

    mag ik er U op attenderen dat ik ,Babos, mijn hoogtij dagen heb gekend in het seizoen 2005-2006. Daar ik door iedereen van het (toendertijd 6e) 3e elftal op handen werd gedragen en een onuitwisbare indruk heb achter gelaten , vind ik dat U niet alles over 1 kam moet scheren. Dat dhr Van Wanrooij de trainert niet samen met mij door een deur kon (red.omdat we nooit samen door een deur zijn gelopen) heb ik mijn kiepert carriere aan de wilgen gehangen.

    Ik verwacht van U op zijn minst een rectificatie van eerder door U genoemd,

    bij voorbaat dank.

    De levende legende Danny “Babos “Langens

  2. tijger zegt:

    dit kan coen ook wel.. hahaha😉

  3. Shady zegt:

    Weledelgestrenge heer Babos,

    allereerst wil ik U danken voor deze reactie. Heeft geeft blijk van het feit dat de posts gelezen worden en dat de posts de lezers op een of andere manier beroeren. Het spijt mij dan ook ten zeerste dat ik U het idee heb gegeven U over één kam te scheren met bijvoorbeeld Ludowig ‘shiit’, Skoen ‘niks wert’ en ‘loss dus ik ook’ Maas. Ik had beter moeten weten. De kiepertskwaliteiten die U bezit staan niet in verhouding met die van deze ‘selectiekieperts’. Ik hoop dat U bij dezen mijn excuses accepteert. Het feit dat U niet door één deur kon met trainert van Wanrooij ligt ook niet aan U, er zijn er heel wat meer die dat niet willen dan wel kunnen.

    Wil ik ook nog op tijger reageren; coen kan het wel maar alleen op de training en dan hebben we er niet zo veel aan. Mag ik je er op attenderen dat de bal die je recentelijk in zijn aangezicht schopte van uiterste precisie getuigt.

    Met vriendelijke groeten, Martinez Clement ‘Shady’

  4. Jorginho zegt:

    Babos, heb jij een kam nodig?

  5. Babos zegt:

    Klasse shady, dit toont wederom aan dat U uw bijzondere capaciteiten ten allertijden oprecht gebruikt om nog maar niet te spreken van uw leiderschapskwaliteiten om alles in goede banen te laten lopen. Chapeau! U zult nog vaak van deze man horen! (bv Spoorloos, Vermist en Opsporing Verzocht en Jeugdjournaal)

    Indien er nog beelden zijn op You Tube van de aktie van Tijgers vs Coen hoor ik het graag.

    En J. waar heb jij die kleurspoeling gehaald? L’oreal , because you’re worth it!

Geef een reactie

