Kiepert 2

In de reacties van mijn vorige posts werd naar een bepaalde actie voren van Tijger vs. Skoen gerefereerd. De geweldige geweldenaar Babos vroeg om de beelden; dus daar heb ik voor gezorgd. Helaas konden vanwege copyrights, mensenrechten en klimaatproblemen de originele hoofdrolspelers niet deelnemen aan de verfilming van de situatie. Daarom heb ik voor eersteklas acteurs gekozen om de situatie uit te beelden. Om onduidelijkheden te voorkomen zal ik even zeggen wie wie voor moet stellen. Tijger wordt gespeeld door de man met de rode trui, Skoen wordt gespeeld door de persoon met blauwe jas en rood rokje. Inderdaad, Joris wordt door een groot iemand gespeeld en Skoen door een klein iemand.

2 reacties op Kiepert 2

  1. coen zegt:

    NIKS WERT!!

  2. Babos zegt:

    Heerlijk, heerlijk ,heerlijk……. wat een souplesse. Een en al lenigheid ,die Scoeny Doebie Doe.. en Tijger , er moet wel een last van je afgevallen zijn, als je ze zo lekker raakt. Mijn dank is weer eeuwig!

Geef een reactie

