Snipperhittt 28!!

foto.jpgHet is weer weekend geweest, tijd voor een nieuwe snipperhittt!! Hij is lastig maar voor de echte kenners moet hij te doen zijn. Ik zeg success!!

Er is nog een extra Hint meer toegevoegd!

Hij is door Babos geraden. 1 punt voor hem!

Hint: Huub, waar het niet omdraaid, …. (Stevens) waar het wel omdraaid!
De hond, waar het niet omdraaid …. (Kat) waar het wel omdraaid!

De zanger is Cat Stevens, of moeten de hints nog makkelijker worden, stumperts!

26 reacties op Snipperhittt 28!!

  1. ijsblok zegt:

    America- A horse with no name

  2. Babos zegt:

    Oeiiii , toch lastig ,George! Gokje ….. UB40 Don’t let it pass you by. ?????

  3. Babos zegt:

    Volgens me is it toch UB40 ??? is it dan meybe Red red wine???

  4. Jorginho zegt:

    Dat is ook niet goed gabor..

  5. Babos zegt:

    Wie kopt hem erin.Ik heb de voorzet gegeven. Het is UB40!!!!!

  6. Jorginho zegt:

    Keepen kun je niet én voorzetten geven al helemaaal niet!!!

  7. Doc. zegt:

    Haha UB40 is t volges mij nie dus..maa..wiet wel is.. kom dr nie op

  8. Babos zegt:

    Nee nou wordt het duidelijk!

  9. scHurk zegt:

    Fijne hint Jorginho!

  10. Jorginho zegt:

    Eigen schuld, dikke bult Babos. Had je maar niet zoveel commentaar moeten hebben op de vorige hint. Dan had ik er waarschijnlijk wel ‘U zijn 40’ als hint neergezet ofzo!

  11. scHurk zegt:

    Tijd voor een nieuwe hint?

  12. Shady zegt:

    zou niet verkeerd zijn.. mja die lullo zit in londen

  13. scHurk zegt:

    En daar hebben ze geen internet?

  14. Babos zegt:

    Jorginho loopt er een beetje de kantjes vanaf. Effe naar Londen , dus dan maar een onbenullige hint er op zetten van Huub! Huub wie? Van Santvoort, Stevens , van de Gouden Kooi , Hangop , Clement , Van de Braak…. en ga zo maar even door! En wij maar ons brein breken.De klojo!

  15. Babos zegt:

    Jij wint deze keer. Ik weet hem niet van the cats of cat (huub)stevens ! Iemand een suggestie????

  16. Jorginho zegt:

    Haha Babos die opgeeft. Zeker een kakkerlak?

  17. Babos zegt:

    kutjanus , ge moet me vals maken , lekijke nicht . cat stevens – foreigner suite misschien dan?

  18. Jorginho zegt:

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA -1 punt voor Babos, vanwege alle hints!

  19. Babos zegt:

    Thnx ! Ode aan de cryptische mongole hints van J. Ik geef mezelf een schouderklopje om jouw hint te begrijpen van Huub! Slapeloze nachten en dan minus 1 punt. En de rest ? – 5 ??

  20. Ploeg zegt:

    ik sluit me bij babos aan!!deze hints gaan mijn boekje ook te buiten!!

  21. omg zegt:

    Cat Stevens – Foreigner Suite

  22. Ploeg zegt:

    iets te laat mischien??

Geef een reactie

