Heijbra versus Den Driehoek

Gisteravond stond de eerste wedstrijd van de zomeravond weer op de kalander. Met een arsenaal aan geleende spelers uit Nuland, een stel cupfighters van de B1 van E.V.V.C. en de comeback van Ploeg beloofde dit een mooie wedstrijd te worden.

Onze tegenstander, onder leiding van het duo Nick vd Hurk en Johnny (Heitinga) Bravo, stond voor de zware taak Heijbra aan de kant te zetten. Op veld 2 waarop zojuist de nederlandse kampioenschappen dressuur zijn gereden was voetbal bijna onmogelijk. Dit in het voordeel van FC Den Driehoek. Toch maakte Heijbra het spel een na een niet te missen kans van Blowie (die toch mis ging), werd duidelijk dat Heijbra voor de drie punten ging. Ook in de 2e helft was het éénrichtingsverkeer naar het doel van M. vd Akker. Even ter mededeling dat scheidsrechter A. van Schaijk zijn best deed om het éénrichtingsverkeer wat terug te brengen door zowat alles tegen Heijbra te fluiten. Door bedreigingen van Rob ‘de Beer’ van Lith werd dit enigsinds minder. Zowaar na het aantal kansen kwam Blowy alleen voor de keeper (het was geen buitenspel kut piew) en lobte de bal beheerst over hem heen. De grensjager wou nog even moeilijk doen maar de scheids wuifde dit af! 1-0 voor Heijbra. Eindelijk werd er beter gevoetbalt, de zijkanten werden zowaar gebruikt en Den Driehoek werd totaal overlopen. Even leek het er nog op dat ze terug in de wedstrijd kwamen nadat verdediger Mike van Lokven verkeert instapte en zij alleen op de keeper af konden. Maar dan is daar altijd nog Maarten ‘Steek’ Coppens die ons door het vuur heen sleepte. Op het eind leek Den Driehoek zijn kruit verschoten te hebben en maakte Rick Korsten de 2-0. 3 punten voor Heijbra en bovenaan! Donderdag staat Café Dn Hoan te wachten met een aantal selectiespelers, zal dit een hele klus worden!

Doelpuntenmakers aan het woord: Blowie: Nadat ik Piew de vlag in zijn reet stak was t afgelopen met het wuifelen!
Rick: Ik wist niet dat de velden in Vinkel er zo goed bij lagen.

Spreuk van de week: Met Roy Ploeg terug op het groene gras, verwacht Bets weer een hoop vuile was!

8 reacties op Heijbra versus Den Driehoek

  1. rob "de beer" van lith zegt:

    het was mijn plicht, dit gaat om te veel eer en doekoe’s om door z’n hoyzer figuur te laten verstoren.
    jongens geen dank ik heb het graag gedaan.
    ps. hij zal vanavond wel gaan eten bij de driehoek dankzij al die steekpenningen (eetbonnen) die hij voor de wedstrijd ontving van johnny bravo en big nick

  2. Ploeg zegt:

    bravo netjes verslagje hoor!!maar je hebt er ook de tijd voor dus dat schilt!!see you on thursday guys!!

  3. Shady zegt:

    goed bezig mannen! zo hoor ik het graag, afstraffen die handel! Donderdag ben ik in de buurt*; (*lees: op het trainingsveld) dus zal ik jullie zo veel mogelijk aanmoedigen tegen die kippetjes.

    groetjes uit Paradise City

  4. en waarom staan mijn aka pannas er niet in , je kraakt me alleen op mn fouten af! eikel

  5. Coach Hurk zegt:

    Ik merk wel weer dat dit zeker door een Heibral-kwal is geschreven, de partijdigheid druipt er vanaf.
    Margoed ik ben de koojste nie, gullie had goed gespeeld en wij han ut gezellig gehad. Wa wilde nog meer!
    Volgend jaar zal er zeker weer naar deze partij geleefd worden en hoop ik dat ie wat verder achterin de zomeravond gespeeld zal worden.

  6. Jorginho zegt:

    Ruik het hier naar jaloezie?

  7. Geachte “coach”

    Aangezien der maar 1 iemand was die echt langs de lijnen stond te coachen, vraag ik me af wie dan de winnende coach was?? margoed voor de eerste keer en met als doel een gezellige avond hebbe we het niet zo verkeerd gedaan. Winst was uiteraard mooier geweest margoed die zat er niet in, en gelijkspel had zeker gekunnen, prijs uzelf niet de hemel in. Ik wens u alsnog veel succes met het kampioen worden, en vanavond hebben wij de vroege wedstrijd dus zal ik naderhand komen kijken of jullie het nog steeds kunt of gewoon geluk gehad het!

    Met (nog) vriendelijke groet
    Coach N. van den Hurk

  8. en het ruikt hier niet naar jaloezie, t stinkt naar van lokven :p

Geef een reactie

