Helemaal niets in Amsterdam (kutwijf!)

Omdat Jorg helaas verzaakt, voel ik me genoodzaakt om eens een keer iets te posten op de site van de kampi- oenen, kampi, kampi-oenen! En wel het volgende, dat sletje van Dirk Kuyt (dochtertje) heeft namelijk voor haar leeftijd een toch al aardig grote waffel ontwikkeld. Ze kent dan ook geen enkele schaamte als ze ruw de training van het Nederlands elftal verstoord. Als zoiets bij ons in vinkel zou gebeuren zou ze over de spreekwoordelijke henning hene gaan!

 

5 reacties op Helemaal niets in Amsterdam (kutwijf!)

  1. Marcel zegt:

    Lekker volwassen jongens, beetje een klein meisje voor kutwijf en sletje uitmaken. Net alsof ze iets van schaamte zou moeten weten. Jullie kunnen toch wel een beetje gokken dat Dirk zelf heeft gezorgd dat ze dit zingt?

    Zegt mij al weer genoeg, al dat voetbal gedoe is voor de hersenlozen onder ons een excuus om iedereen maar uit te schelden.

  2. King-Kong zegt:

    Marcel, ga niet lopen zeiken aub. Hopelijk zie je er de humor van in!? Marja aan jou reactie te zien heb jij 0,0 gevoel voor voetbal. En als je wat wilt klagen waarom doe je dat dan bij onze nationale ombudsman? Daar wordt die man voor betaald, wij niet!

    Dus als je de humor er niet van in ziet (want tuurlijk vinden wij zn dochtertje geen sletje of een kutwijf want we kennen haar niet eens). Jammer voor jou!

  3. Ploeg zegt:

    goed gesproken!!want volgens mij is deze gast zelf een beetje hersenloos en staat hij iets te serieus in de maatschapij!!

  4. Marcel zegt:

    Ik zie er de humor inderdaad niet van in, en ja ik heb ook 0,0 gevoel voor voetbal. Misschien ben ik niet de enige die er de lol niet van inziet, dus laat in je artikeltje dan goed zien dat je een grapje maakt…..

    Verder is iedereen vrij om zijn mening te geven in dit land, dus mij zal je niet aan het ombudsman loket zien.

  5. ijsblok zegt:

    Op feyenooiters mag je altijd zeiken. Maar dirkje kut heeft helemaal geen punt met dit blije liedje van zn dochtertje. Want er is namelijk ook helemaal niks in Liverpool!

Geef een reactie

