Maradona – Messi – Zlatan!

Toen ik gisteravond samen met de Ploeg naar Ajax was wezen kijken, waren we beide zeer opgetogen. De ‘wave’ ging rond in het stadion, en we konden niet herinneren hoelang dat wel niet geleden was. Ik heb het voor het laatst meegemaakt toen Ajax tegen AS Roma speelde. Toen ik eenmaal thuis was, en nog even snel wat voetbalnieuws wou lezen, las ik dat Messi een wereldgoal had gemaakt. Deze was vergelijkbaar met ‘Pluisje’ op het WK van ’86. Nu ik de beelden heb gezien zijn het bijna dezelfde goals! Maar wij in Nederland, hebben zoiets ook mee mogen maken. Kijk verder voor 3 juweeltjes van goals!!!


klik hier voor de goal van Messi

klik hier voor de vergelijking met die van Maradona

Zlatan! Jack v Gelder vergelijkt hem al Met Maradona!

Zlatan, Goodbye!

2 Responses to Maradona – Messi – Zlatan!

  1. Shady schreef:

    Zlatan dolt de cameraman ook.. hoe vet is dat 😀

  2. ijSblok schreef:

    hoe vet is dat?? dat is zeer vet. ltr

Plaats een reactie